KDE NÁS NAJDETE
A KDO VŮBEC JSME?
Adresa chalupy
Líšnice 28, pošta Sepekov, 398 51
Fakturační údaje:
Anna Bartůňková
Malenická 1791/13, 148 00 Praha 4 – Chodov
IČO: 742 698 61
Tel: 725 856 993
email: chalupalisnice@gmail.com
www.chalupalisnice.cz
CO POSKYTUJEME?
Rádi Vám nabídneme příjemné, prostorné ubytování v jihočeské chalupě a budeme moc rádi, když u nás strávíte hezký čas, při kterém si odpočinete a načerpáte novou energii. Minimální počet nocí je stanoven na 2, o letních prázdninách, Vánocích, Silvestru je minimální počet nocí stanoven na 5 a maximální délce pobytu se meze nekladou.
V případě, že si budete přát pobyt u nás darovat svým blízkým, rádi Vám připravíme dárkový voucher.
UBYTOVÁNÍ v naší chaloupce je až pro 14 osob a pro ty nejmenší máme připravenou i dřevěnou postýlku. Rozložení ložnic naleznete na webových stránkách.
Pokud si chcete vzít s sebou domácího mazlíčka, rádi ho také uvítáme, jen nás dopředu o tomto informujte. Důležité je, aby Váš domácí mazlíček byl zvyklý na pobyt v bytě nebo rodinném domě a měl svůj pelíšek.
Za jeho pobyt si účtujeme 100 CZK/1 noc.
JAKÁ JE CENA ZA UBYTOVÁNÍ?
Ceny se mění dle ročního období, dle délky pobytu a závisí i na počtu osob. I když je chalupa velká, rádi ubytujeme např. jen partnerský pár nebo menší rodinu.
Po obdržení Vaší poptávky a naší cenové nabídky následuje Vaše závazné potvrzení s uvedením termínu, počtu osob a ceny.
Následně po Vašem fixním potvrzení vystavíme doklad se splatností 14 dní. Částku je nutné uhradit předem, a to ve výši 100% potvrzené částky.
Po úhradě Vašeho pobytu je pobyt fixně rezervován.
CO KDYŽ BUDETE CHTÍT POBYT ZRUŠIT?
Pokud jste si pobyt u nás rozmysleli nebo Vám do toho něco prostě přišlo, můžete zrušit svou rezervaci kdykoliv před příjezdem. Předem nám tuto skutečnost zavolejte, abychom se pokusili společně najít řešení a to nejlépe v nalezení náhradního termínu, který Vám bude více vyhovovat.
V opačném případě budete muset počítat s případnými storno poplatky.
Každopádně zrušení pobytu vyžaduje písemnou elektronickou podobu na adresu chalupalisnice@gmail.com Potvrzení o zrušení vám pošleme do 3 dnů od doručení Vašeho emailu.
JAKÉ JSOU STORNO POPLATKY?
Pokud nám zrušení oznámíte do 30 dní před začátkem pobytu, je storno bez poplatků a peníze vám pošleme zpět na váš účet.
Pokud ale budete svou rezervaci chtít zrušit méně než 29 dní před začátkem pobytu, znamená to propadnutí 30 % ze zaplacené částky. Zbytek vám pošleme zpět na účet.
Při zrušení rezervace později než 10 dní před začátkem pobytu propadá 100 % zaplacené částky.
MŮŽEME ZRUŠIT VÁŠ POBYT?
Proč bychom to dělali? Přesto se ale může stát, že se například něco na chalupě pokazí a bude to nutné hned a neodkladně opravit, takže nám nezbude nic jiného než s velkou lítostí váš pobyt zrušit. Slibujeme, že se tak bude dít pouze ze zvlášť závažných důvodů. Samozřejmě vám bude uhrazená částka s předem oznámenou skutečností zaslána na účet nejpozději do 3 pracovních dnů.
JAK SI PŘEDÁME KLÍČE?
Přibližně 3 – 5 dní před termínem Vám zašleme informace k příjezdu a to v elektronické podobě na Váš email. V rámci těchto informací obdržíte popis umístění chalupy v obci, přesnou adresu a čas, od kterého se můžete ubytovat. Vstup probíhá bezkontaktně a tak i tyto informace budou obsahovat číselnou kombinaci ke schránce s kódem, kde si vyzvednete klíče od chalupy.
....a pak už jen - PŘÍJEMNÝ A KLIDNÝ POBYT V JIŽNÍCH ČECHÁCH,
na chalupě LÍŠNICE
…A KDYŽ BUDETE NĚCO POTŘEBOVAT?
Chtěli bychom, abyste se na nás obrátili vždy, když to budete potřebovat. Ať už na email: chalupalisnice@gmail.com nebo na telefonním čísle 725 856 993. Pište, volejte nebo použijte WhatsApp, budeme se snažit být stále na příjmu.
Zákon po nás však požaduje, abychom vás informovali i o mimosoudním řešení případných sporů, takže tak činíme i s vědomím, že náš host to zcela jistě nikdy nevyužije:
a) Nejsme ve vztahu ke kupujícím vázáni žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) Občanského zákoníku.
b) Vyřizování stížností spotřebitelů zajišťujeme prostřednictvím elektronické adresy chalupamezisklepy@gmail.com. Informaci o vyřízení stížnosti zašleme na elektronickou adresu kupujícího.
c) K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů ze Smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím, který je spotřebitelem, z kupní smlouvy uzavřené elektronickými prostředky.
d) Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013, o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
A NĚCO NA ZÁVĚR
Tyto obchodní podmínky jsou a budou nedílnou součástí objednávky voucheru či rezervace ubytování v naší Chalupě mezi sklepy. Věříme, že si to u nás užijete a budete se k nám rádi vracet.